Així entenem la Perruqueria: Tu sí que ets la nostra Influencer

A LeLook, des dels nostres inicis, lluitem per tal que el món de la perruqueria tingui el prestigi que creiem es mereix.  En un sector que coixeja a causa de l'intrusisme professional, i de l'oferta de serveis de baixa qualificació tècnica, representa un esforç constant d'autoexigència i millora contínua. A mitjans d'aquest any, un article (1)  de la publicació digital  Consumidor Global , que al nostre parer va passar injustament desapercebut, va fer plantejar-nos com estava afectant l'aparició de les anomenades " Perruqueries d'Influencers " al nostre sector ja que en ell s'hi toquen temes que ens resulten molt interessants. El món de la perruqueria, en tractar-se d'un ofici amb un vessant creatiu molt marcat, sempre ha tingut tendència a caure en el parany de cercar models de " professionals estrella ".  Als segles XVIII i XIX , aquestes estrelles eren els experts perruquers que arreglaven els cabells de l'ostentosa classe aris

La Refill Bar d'Authentic Beauty Concept a LeLook

A la Grècia clàssica li devem, entre moltes altres coses, la necessitat de disposar d'un ideal des del qual poder observar, entendre, i classificar les creacions humanes i l'establiment d'uns cànons per tal que aquestes assoleixin l'harmonia, les proporcions i la perfecció màximes. En la matemàtica grega, el cercle i l'esfera eren considerades les figures més perfectes d'entre les figures ideals.


En l'actualitat, seguim perseguint un ideal i seguim tenint el cercle com a model perfecte que cal assolir. A LeLook, podràs unir-te a nosaltres en la persecució d'aquest ideal: l'economia circular. L'economia circular va lligada estretament a la sostenibilitat ja que el seu objectiu és que el valor dels recursos es mantingui durant el major temps possible, reduint al mínim els residus.

🔺Cada any, es fabriquen 500 mil milions d'ampolles de plàstic(1). El 91% del plàstic fabricat no es reciclarà mai(2), i les ampolles trigaran un 1000 anys a desaparèixer(3).

🔺Cada any, els humans ingerim uns 120.000 microplàstics a través d'aliments com la carn, les verdures, els ous, o el peix, i uns 90.000 microplàstics a través de l'aigua embotellada(4).

Ha arribat el moment de dir prou i canviar les coses.

Per això som uns dels primers salons d'Europa en posar a la teva disposició la Refill Bar amb els nous envasos reomplibles d'Authentic Beauty Concept. Perquè volem que t'uneixis a la Revolució de la Reomplerta.

Perquè Reciclar està bé,
però Reomplir és millor.

La idea és senzilla: torna a portar la teva ampolla i reomple-la. Gràcies als nous envasos reomplibles, fets amb més del 90% de plàstic reciclat post-consumidor, amb només 5 vegades que el reomplis ja hauràs estalviat un 83% de plàstic en comparació als envasos no reutilitzables. A més, les etiquetes són Forest Film de material bio-plàstic reciclable amb certificat de sosteniblilitat ISCC.

Ha arribat el moment de canviar les coses, i el moment és ara.
#aportaelteugranet al medi ambient.

----------------------------------------------------------------------

(2) FONT: National Geographic - El 91 por ciento del plástico que fabricamos no se recicla.
(4) FONT: Enviromental Science & Techonolgy Journal - Human Consumption of Microplastics.