Viva Magenta: Color de l'Any 2023

Com ja t'hem explicat en diferents anàlisis de tendències, com ara la de la 080 Barcelona Fashion o la de la temporada actual , des de principis de dècada, les tendències cromàtiques mostren que els humans busquem un equilibri entre el món digital i el real, i entre la necessitat de calma i l'explosió creativa, alhora que estem incrementant la nostra apreciació pel món natural.  El Pantone Color Institute ha nomenat com a Color de l'Any 2023 una tonalitat que acompleix aquest esperit del temps rigorosament: El Viva Magenta 18-1750 . Una tonalitat poc convencional per a una època poc convencional. Un color poderós i empoderador. El Viva Magenta és una tonalitat de vermell, carmesina i brillant que equilibra gosadia i diversió. Aquesta barreja evoca un dinamisme que traspua rebel·lió, alhora que destil·la suavitat.  És un color assertiu que no domina, sinó que adopta un actitud de "mà de ferro en un guant de vellut". Com tots els vermells, el Viva Mag

La Refill Bar d'Authentic Beauty Concept a LeLook

A la Grècia clàssica li devem, entre moltes altres coses, la necessitat de disposar d'un ideal des del qual poder observar, entendre, i classificar les creacions humanes i l'establiment d'uns cànons per tal que aquestes assoleixin l'harmonia, les proporcions i la perfecció màximes. En la matemàtica grega, el cercle i l'esfera eren considerades les figures més perfectes d'entre les figures ideals.


En l'actualitat, seguim perseguint un ideal i seguim tenint el cercle com a model perfecte que cal assolir. A LeLook, podràs unir-te a nosaltres en la persecució d'aquest ideal: l'economia circular. L'economia circular va lligada estretament a la sostenibilitat ja que el seu objectiu és que el valor dels recursos es mantingui durant el major temps possible, reduint al mínim els residus.

🔺Cada any, es fabriquen 500 mil milions d'ampolles de plàstic(1). El 91% del plàstic fabricat no es reciclarà mai(2), i les ampolles trigaran un 1000 anys a desaparèixer(3).

🔺Cada any, els humans ingerim uns 120.000 microplàstics a través d'aliments com la carn, les verdures, els ous, o el peix, i uns 90.000 microplàstics a través de l'aigua embotellada(4).

Ha arribat el moment de dir prou i canviar les coses.

Per això som uns dels primers salons d'Europa en posar a la teva disposició la Refill Bar amb els nous envasos reomplibles d'Authentic Beauty Concept. Perquè volem que t'uneixis a la Revolució de la Reomplerta.

Perquè Reciclar està bé,
però Reomplir és millor.

La idea és senzilla: torna a portar la teva ampolla i reomple-la. Gràcies als nous envasos reomplibles, fets amb més del 90% de plàstic reciclat post-consumidor, amb només 5 vegades que el reomplis ja hauràs estalviat un 83% de plàstic en comparació als envasos no reutilitzables. A més, les etiquetes són Forest Film de material bio-plàstic reciclable amb certificat de sosteniblilitat ISCC.

Ha arribat el moment de canviar les coses, i el moment és ara.
#aportaelteugranet al medi ambient.

----------------------------------------------------------------------

(2) FONT: National Geographic - El 91 por ciento del plástico que fabricamos no se recicla.
(4) FONT: Enviromental Science & Techonolgy Journal - Human Consumption of Microplastics.