Colors de Tendència Primavera Estiu 2022

Si ens vas seguint habitualment ja sabràs que cada temporada fem una selecció pròpia de les tendències cromàtiques per a la temporada actual. Aquesta selecció, l'elaborem a partir de la proposta que presenta l'equip del Pantone Color Institute. Pantone és una empresa nord-americana que va crear, als anys 60 del segle passat, el primer sistema d'identificació cromàtica, el qual s'ha acabat convertint en un estàndard de referència tant en el món de la Moda, com entre molts d'altres sectors.  El Pantone Color Institute emet dos informes cada temporada on s'hi destaquen les principals tendències cromàtiques corresponents a la New York Fashion Week i a la London Fashion Week. Aquests informes presenten 24 colors de tendència i 10 més de neutres que es poden utilitzar com a "passepartout", i com a combinació amb els altres.     Imatge cortesia de   MIQUEL VEIT PHOTOGRAPHY  |  IG - @miquelveit_photo  |  FBK - @MiquelVeit Com ja t'hem explicat en an

La Refill Bar d'Authentic Beauty Concept a LeLook

A la Grècia clàssica li devem, entre moltes altres coses, la necessitat de disposar d'un ideal des del qual poder observar, entendre, i classificar les creacions humanes i l'establiment d'uns cànons per tal que aquestes assoleixin l'harmonia, les proporcions i la perfecció màximes. En la matemàtica grega, el cercle i l'esfera eren considerades les figures més perfectes d'entre les figures ideals.


En l'actualitat, seguim perseguint un ideal i seguim tenint el cercle com a model perfecte que cal assolir. A LeLook, podràs unir-te a nosaltres en la persecució d'aquest ideal: l'economia circular. L'economia circular va lligada estretament a la sostenibilitat ja que el seu objectiu és que el valor dels recursos es mantingui durant el major temps possible, reduint al mínim els residus.

🔺Cada any, es fabriquen 500 mil milions d'ampolles de plàstic(1). El 91% del plàstic fabricat no es reciclarà mai(2), i les ampolles trigaran un 1000 anys a desaparèixer(3).

🔺Cada any, els humans ingerim uns 120.000 microplàstics a través d'aliments com la carn, les verdures, els ous, o el peix, i uns 90.000 microplàstics a través de l'aigua embotellada(4).

Ha arribat el moment de dir prou i canviar les coses.

Per això som uns dels primers salons d'Europa en posar a la teva disposició la Refill Bar amb els nous envasos reomplibles d'Authentic Beauty Concept. Perquè volem que t'uneixis a la Revolució de la Reomplerta.

Perquè Reciclar està bé,
però Reomplir és millor.

La idea és senzilla: torna a portar la teva ampolla i reomple-la. Gràcies als nous envasos reomplibles, fets amb més del 90% de plàstic reciclat post-consumidor, amb només 5 vegades que el reomplis ja hauràs estalviat un 83% de plàstic en comparació als envasos no reutilitzables. A més, les etiquetes són Forest Film de material bio-plàstic reciclable amb certificat de sosteniblilitat ISCC.

Ha arribat el moment de canviar les coses, i el moment és ara.
#aportaelteugranet al medi ambient.

----------------------------------------------------------------------

(2) FONT: National Geographic - El 91 por ciento del plástico que fabricamos no se recicla.
(4) FONT: Enviromental Science & Techonolgy Journal - Human Consumption of Microplastics.