Són realment Orgànics, Naturals o Vegans els productes que semblen ser-ho?

Més d'una vegada ens hauràs sentit a dir que dediquem molt de temps i esforços a investigar els productes que utilitzem al saló. És una part de la nostra feina molt poc visible, però gràcies a tot el què hem anat aprenent amb els anys, ens ha servit per poder utilitzar i oferir-te bons productes amb la certesa que ho són. L'any 2011, per exemple, vam publicar un extens artícle  - encara  el més llegit del blog - sobre un tractament que ens encantava i que, malauradament, avui dia ja no existeix com a tal. Vam deixar de treballar-hi precisament perquè van canviar-ne la formulació, convertint-lo en un simple producte de "permanent química", això sí, a preu astronòmic. Avui dia, la marca continua existint però no té res a veure amb el producte original. L'Auge dels Productes Naturals i Vegans  Els estudis (1)  que s'han realitzat els darrers anys mostren una clara tendència a l'alça en l'ús de productes naturals en el sector de la cosmètica i la p

La nova era del Maquillatge Digital

En els estudis d'Investigació de Mercats és força habitual realitzar un rastreig dels moviments facials i oculars, és el què es coneix com a "Facial Tracking". Aquesta tècnica s'utilitza tant en entrevistes durant els test de producte, com en els anàlisis de la usabilitat de pàgines web. Generalment, el facial tracking té com a l'objectiu de captar i quantificar les emocions que genera un producte o analitzar els punts en els quals les persones centren la seva atenció al fixar-se en un producte o en navegar a través d'una pàgina.
El creador digital japonès Nobumichi Asai, juntament amb el seu equip, han desenvolupat un projecte que duu aquesta tècnica al món de l'art digital. El projecte Omote, que significa cara o màscara en japonès, utilitza el "video mapping" que s'utilitza per a fer projeccions animades sobre edificis i el combina amb les tècniques de facial tracking. D'aquesta manera s'elaboren projeccions animades sobre la cara en moviment i a temps real.
A banda de la dificultat tècnica que hi darrera la realització d'aquestes projeccions, a LeLook ens han entusiasmat perquè mostren un gran ventall de possibilitats en el món del tractament de la imatge personal. Qui sap si d'aquí a pocs anys et podrem oferir un servei de maquillatge digital per tal que puguis triar aquell que vulguis que et fem per a una ocasió especial; o bé si ens permetrà crear una aplicació que ens ajudi a formar els nostres equips fent pas a pas un maquillatge.
En tot cas, ens alegrem que l'ús de la tecnologia per a una finalitat tan poc elegant com la investigació comercial, hagi acabat derivant en una creació artística tan espectacular.

OMOTE / REAL-TIME FACE TRACKING & PROJECTION MAPPING from something wonderful on Vimeo.
PROJECT OMOTE IS A COLLABORATION BETWEEN JAPANESE MEDIA ARTIST NOBUMICHI ASAI, MAKEUP ARTIST HIROTO KUWAHARA AND FRENCH DIGITAL IMAGE ENGINEER PAUL LACROIX.

PROJECT MEMBERS

NOBUMICHI ASAI (PRODUCER / DIRECTOR / TECHNICAL PRODUCER)
HIROTO KUWAHARA (ART DIRECTOR & MAKEUP)
PAUL LACROIX (TECHNICAL DIRECTOR / PROGRAMMER - TRANSIT DIGITAL WORKS)
JIN HASEGAWA (CG DESIGNER - SPADE)
TAKASHI ISHIBASHI (CG DESIGNER - SPADE)

SPECIAL THANKS

AYAKA MOTOYOSHI (PRODUCTION MANAGER -P.I.C.S.)
KOJI KOJIMA(PRODUCER)
AYA KUMAKURA (PRODUCTION MANAGER)
KAZUHIRO NAKAMURA (COLORIST - McRAY)
KENJI NAKAZONO (PHOTOGRAPHER - CREATIVE STUDIO WORKS)
KIMIHIRO MORIKAWA (PHOTOGRAPHER - SHOOTING & LIGHTING)
RHEA TOR’S INC.
DAN (STYLIST)
K.FURUMOTO (HAIR - &´S MANAGEMENT)
YUKA SEKIMIZU (MODEL - SATORU JAPAN)
SPICE (OPTITRACK MOTION CAPTURE SENSOR)
HIDEAKI TAKAHASHI (MUSIC - mjuc)
HIROSHI SATO (PROJECTOR INSTRUMENTS - AMSA)

CONTACT
www.nobumichiasai.com